Klantgerichte Medewerker Service
Waal Vlaardingen
Wat is vereist?
- Mbo werk- en denkniveau
- Ervaring in administratie verwerken
- Kennis van Microsoft office (word, excel, outlook), communicatief vaardig, servicegericht en nauwkeurig
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent klantgedreven, empathisch ingesteld en zelfverzekerd
Wat krijg je?
- €2.500 - €3.750 bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 25-urige werkweek
- 25 vakantiedagen, 15 roostervrije dagen en 3 korte verzuimdagen
- Er zijn veel opleidingsmogelijkheden binnen Waal, zowel vakinhoudelijke als competentiegerichte
- Pensioen bouw CAO & Infra
- Collectieve zorgverzekering, collectieve inkomensverzekering en thuiswerkregeling
- Kilometervergoeding conform CAO
- Telefoon
Wat doe je?
- 30% Mails lezen en beantwoorden
- 25% Vastlegging in eigen systeem (HomeDNA)
- 25% Telefoonverkeer afhandelen
- 20% Overige administratieve taken uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Wendy Bolmers
Personeelsfunctionaris
Vacature
Als Klantgerichte Medewerker Service bij Waal ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van twee servicecoördinatoren op administratief gebied. Je zorgt voor de administratieve afhandeling en het beheer van klachtmeldingen van opgeleverde projecten. Dit houdt in dat je bewoners te woord staat en nauw contact onderhoudt met onderaannemers via telefoon en e-mail om meldingen snel en efficiënt af te handelen. Door jouw servicegerichte en geordende aanpak zorg je ervoor dat klachten zorgvuldig worden opgevolgd en afgehandeld, waardoor zowel bewoners als betrokken partijen tevreden zijn.
Daarnaast is het belangrijk dat je goed kunt omgaan met druk, aangezien de werkdruk soms hoog kan zijn en de omgeving hectisch. Je moet in staat zijn om snel te reageren en je aan te passen aan veranderende situaties. Jouw vermogen om in drukke tijden kalm te blijven en overzicht te behouden, maakt jou een onmisbare kracht in het serviceproces. Daarbij word je onderdeel van de afdeling Service, die bestaat uit twee servicecoördinatoren en één servicemonteur.
Als je het leuk vindt om mensen gerust en tevreden te stellen en je het fijn vindt om overzicht te krijgen en te houden en je het niet erg vindt om met veranderingen om te gaan waarbij ieder telefoongesprek je prioriteiten kan wijzigen, dan is dit de baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je constructieve gesprekken met tevreden bewoners en zie je meldingen snel en efficiënt afgehandeld worden. Je hebt overzicht, kunt je taken vlot afwerken en je voelt de waardering van zowel bewoners als collega's.
Op een minder leuke werkdag heb je te maken met veel verstoringen en last-minute acties. Je krijgt klachten van bewoners zonder de benodigde informatie van onderaannemers om hen direct te kunnen helpen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Klachtmeldingen verwerken
- Met onderaannemers bellen
- Lunch
- Statistieken bijhouden
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Telefoonverkeer afhandelen
- Intern overleg
- Documentatie bijwerken
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Nieuwe meldingen in HomeDNA vastleggen
- Telefonisch contact met onderaannemers
- Kwartaal talentbijeenkomst voorbereiden
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Klachten behandelen en bewoners bellen
- Statistieken bijhouden
- Telefoonverkeer afhandelen
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Lunch
- Nieuwe melden in HomeDNA vastleggen
- Telefonisch contact met bewoners
- Weekoverzicht maken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Waal heb je een duidelijk groeipad. Dit groeipad maken we op maat, afhankelijk van de behoeften van zowel jou als het bedrijf. We leggen speciale nadruk op de combinatie van beide.
Werken bij Waal
Waal is niet alleen een gebouwenproducent, maar ook een platformorganisatie die een belangrijke positie inneemt in het complexe proces van de ontwikkeling, engineering en de realisatie van woningen. Het bedrijf is altijd in beweging en streeft voortdurend naar het toevoegen van meer waarde, verbetering en een hoge klanttevredenheid. Dit realiseren we door duurzaam samen te werken met diverse partners, door verspilling te minimaliseren en maatschappelijk verantwoord te ondernemen.
Open sollicitatie
Staat jouw gewenste functie niet in ons banenoverzicht? Wij ontvangen graag open sollicitaties van gemotiveerde professionals. Denk je dat je bij ons past? Klik dan op deze link om je motivatie en cv op te sturen. We kijken uit naar je reactie!
- Actief in Zuid-Holland
- 150 medewerkers
- 10% / 90%
- Gem. leeftijd 40 jaar
- Verzorgd casual
- Beperkte thuiswerkmogelijkheden (afhankelijk van functie)